Бризковики для вантажівок
Бризковики для вантажних авто та причепів, напівпричепів - прості та ефективні аксесуари. Їх наявність сьогодні регламентується ПДР, хоча масове застосування почалося лише в 70-х роках минулого століття.
Експерти концерну VOLKSVAGEN, досліджуючи процеси корозії, встановили цікавий факт. Виявляється, «піскоструменевий ефект», що створюється колесами передньопривідного автомобіля, в 10 разів прискорює руйнування металу порогів, колісних арок і крил. І це при тому, що мова йде про німецьких дорогах.
Захист від прискореного руйнування – головна причина, по якій встановлюються бризковики на вантажівки. Сама машина в першу чергу піддається ушкоджуючої дії, на частку оточуючих припадає невелика частина дорожнього сміття.
Грамотно підібрані і надійно зафіксовані, бризковики:
- надійно захищають крила і колісні арки автомобіля;
- відмінно доповнюють екстер'єр вантажівки, надають йому оригінальний і доглянутий вигляд.
Фартух колісної арки (інша назва) - зазвичай має вигляд прямокутних листів. Вони встановлюються на задній частині крил вантажівки або кріпляться до відбійниках причепів і напівпричепів.
Ми пропонуємо широкий та регулярно поповнюється асортимент продукції для тягачів і причепів марок DAF, MAN, MERCEDES, VOLVO, RENAULT, МАЗ, КАМАЗ, Газель, IVECO, SCANIA. В каталозі - сертифікована продукція зарубіжних і вітчизняних (AVAS, DEXWAL, ORKO, YASA, Резинопласт та ін) виробників.
При виборі керуйтеся такими критеріями:
- матеріал виготовлення та розміри виробу;
- стійкість до перепадів температур;
- опірність до механічних пошкоджень;
- міцність і зносостійкість;
- якість нанесення малюнка (накатка), щоб він не «змився» після першого ж миття.
Как и большинство аксессуаров, брызговики для грузовиков могут быть универсальными (не привязанными к определенной марке автомобилей) и модельными. С учетом преобладающих условий эксплуатации, они выпускаются в модификациях: раллийной, трассовой (шоссейной) и универсальной. Различаются по материалу, длине и конфигурации.
Материалы, применяемые для их изготовления:
- Пластик. Модельные фирменные изделия из него наиболее дорогие (но увы, хрупкие), в широкой цветовой гамме.
- Металл. Именно из него производят модели для грузовых машин и прицепов. Этот материал должен противостоять потокам грязи и мелких камней, летящих из-под массивных колес.
- Полиуретан. Модельные и универсальные изделия из него - немного дешевле. Более пластичные, чем пластиковые, они легче самоочищаются от скоплений снега или грязи. Существенный минус - невозможность их точной подгонки. В месте среза полиуретан быстро разрушается.
- Резина. Цена, эластичность, легкость в подгонке, быстрая самоочистка объясняют их популярность. Это конформное сырье - идеально для универсальных моделей.
Працюючи з надійними постачальниками, "Комтранс 2005" гарантує відмінну якість і прийнятні ціни на пропоновану продукцію.