Автофурнитура, запірна фурнітура NEVPA
Важливим моментом у виробництві та експлуатації кузовів-фургонів є правильний підбір автофурнитуры -запірної фурнітури. В залежності від габаритних розмірів кузова-фургона і жорсткості умов його експлуатації підбирається потрібний діаметр штаги, розмір і силове навантаження на петлі дверей, а також варіант самого замку (замкового механізму). Два основних варіанти замкових механізмів – внутрішні і зовнішні. Внутрішні (врізні) замкові системи використовуються як правило в сендвіч-панельних фургонах, коли у виробника є технічна можливість, при виготовленні дверей, встановити в них необхідні закладні елементи. Зовнішні (накладні) замкові системи використовуються у всіх видах кузовів-фургонів. Для малотоннажних - легких автофургонів, як правило, використовується запірна фурнітура під штанги Ø16, Ø22. У свою чергу штанги Ø16 використовуються для внутрішніх замкових механізмів, штанги Ø22 для зовнішніх (накладних) замкових механізмів. Для даного класу автофургонів використовуються петлі з невеликими габаритними розмірами і силовими навантаженнями. Для середньо тоннаж і більш важких кузовів-фургонів використовується посилена запірна фурнітура, під штанги Ø27. Запірна автофурнитура виробляється з якісної оцинкованої і полірованої нержавіючої сталі.
|