Ремкомплекти пристроїв зчеплення
- SK 3221-52
- SK 212169
- SKE 001640020
- SK 3121-61
- SK 3121-60 Z
- SK 3105-92
- SK 3205-06
- SK 1489-Z
- SK 2105-19
- SK212150
- SK310593
- SK 2105 15
- SK 1259
- SK 2105-25
- SK 1259 + SK 2105-25
- SK3221-52Z
- SKE001370020
- SK 212151
- SKE 001370220
- SK 3221-50 Z
- SK 3121-56 Z
- SK 3105-94
- SK3106003
- SK 3105-20
Сідельно-зчіпний пристрій, або як його ще називають "п’яте колесо", використовують для надійного кріплення напівпричепа до тягача. Головними вимогами, що висуваються до СЗП є:
- міцність
- витривалість
- якість складових деталей
Від його справності залежать такі важливі параметри як:
- маневренність
- плавність ходу
- керованість
Все це свідчить про те, що при найменшій несправності сідельно-зчіпного пристрою, водій ризикує втратити контроль над керуванням напівпричепу та можливо з’являється ризик втрати вантажу. На жаль у 50% випадків несправності трапляються в дорозі, де немає можливості відвідати СТО та звернутися за допомогою до спеціалістів. В цих випадках дуже важливо мати при собі ремкомплект зчеплення.
В нашому інтернет-магазині представлені ремкомплекти турецьких фірм-виробників. Крім ремкомплектів, у розділі "Ремкомплекти пристроїв зчеплення" ви зможете знайти:
- ремкомплекти сідла
- шкворень зчеплення
- пружини замку сідла
- змінні кільця
Ознайомитися з повним асортиментом ви можете на сайті "Комтранс 2005". Менеджери з продажу компанії "Комтранс" допоможуть вам підібрати підходящі комплектуючі, а також проконсультують з питань наявності та гарантії. Номери телефонів для зв’язку з консультантами:
+380 (67) 514-67-33 Виталий
+380 (67) 472-09-00 Євген
+380 (67) 551-79-97 Вадим
Складові седла тягача
Для того, щоб здорово оцінити можливу несправність необхідно розуміти, з чого складається сідельний механізм. Основою СЗП є плита опори, яка з’єднується з тягачем за допомогою деталей кріплення. Вага деталі може доходити до 300 кг. Але, гарною новиною є те, що сідельно-зчіпний пристрій бере на себе частину ваги причепу.
У сучасних моделях вантажівок представлені механічний та автоматичний тип зчеплення. У механічному весь процес з’єднання з тягачем відбувається вручну. В автоматичному типі за всі процеси відповідає електроніка.
Кожен з цих типів потребує своєчасного і якісного технічного огляду для злагодженої та надійної роботі всієї системи. Не варто нехтувати інструкцією зі зчеплення та розчеплення напівпричепу, а також при найменших технічних негараздах проводити ремонт та заміну деталей, що вийшли з ладу.
Якщо дотримуватися всіх рекомендацій з технічного обслуговування, пробіг вузла зчеплення може складати 2 млн. кілометрів.
Профілактичні дії
Для того, щоб рідше вдаватися до послуг ремонту, спеціалісти компанії "Комтранс Україна" рекомендують:
- Не рідше ніж один раз на тиждень змащувати плитку та деталі запорного пристрою.
- Також раз на тиждень контролювати, наскільки міцно затягнуті всі елементи кріплення.
- Раз на півроку проводити огляд на предмет подряпин, механічних пошкоджень та корозії.
- Щороку проводити очищення механізму від старих змащувальних матеріалів.
Ремкомплект зчеплення
Якщо поломка застала вас зненацька в дорозі, наші ремкомплекти прийдуть на допомогу. В них укомплектований набір запасних елементів кріплення, а також все, що потрібно для екстреного ремонту зчіпного пристрою напівпричепу.